Budowa hali z plyt warstwowych

Budowa stanu surowego. Ściany, stropy, kominy. Materiały budowlane: pustaki, bloczki, ceramika.
dora4
Posty: 85
Rejestracja: śr lut 07, 2018 9:21 am

Budowa hali z plyt warstwowych

Post autor: dora4 »

Witam

Zamierzam zbudować halę z płyt warstwowych ale jestem laikiem w temacie, stąd pytania do Was:

jaki producent i dlaczego?
Gdzie zamówić?
Jak przebiega montaż?
anitka
Posty: 118
Rejestracja: wt sty 30, 2018 9:39 pm

Re: Budowa hali z plyt warstwowych

Post autor: anitka »

Cześć, tutaj zdecydowanie płyty warstwowe od Kingspan. W przypadku tego typu inwestycji sprawdzają się bardzo dobrze ponieważ ze względu na swoją lekkość są proste w montażu i dopracowane są w taki sposób że pasują do budynków każdego typu. Do tego niski współczynnik przewodzenia ciepła na poziomie 0,018 W/mK więc tutaj bezapelacyjnie wygrywają na tle konkurencji. Zamówienie musiałbyś uzgodnić z dostawcą albo wykonawcą który jest odpowiedzialny za projekt
dora4
Posty: 85
Rejestracja: śr lut 07, 2018 9:21 am

Re: Budowa hali z plyt warstwowych

Post autor: dora4 »

dzięki za odpowiedz. porozmawiam z wykonawcą który będzie odpowiedzialny za projekt. jeszcze pod względem cenowym jak to wygląda?
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2018 6:04 pm przez dora4, łącznie zmieniany 1 raz.
mpire
Posty: 230
Rejestracja: pt lis 24, 2017 3:11 pm

Re: Budowa hali z plyt warstwowych

Post autor: mpire »

Jeśli zależy Ci na solidnej konstrukcji, powinieneś zdecydować się na konstrukcję stalową. Jedną z firm, która specjalizuje się w ich produkcji i sprzedaży jest Commercecon. Kilkukrotnie korzystałem z ich usług i za każdym razem spisywali się naprawdę dobrze.
anitka
Posty: 118
Rejestracja: wt sty 30, 2018 9:39 pm

Re: Budowa hali z plyt warstwowych

Post autor: anitka »

dora4 pisze:dzięki za odpowiedz. porozmawiam z wykonawcą który będzie odpowiedzialny za projekt. jeszcze pod względem cenowym jak to wygląda?